Élet megosztva

Élet megosztva

Egy ágyban egy svéddel!

2018. április 27. - Dinamika

Viktor úgy érkezett, hogy egy 4 tagú román család kiakadt, amikor megtudták: az utcában fizetni kell a parkolásért hétköznaponként reggel 8 és este 8 között. Bár csak hétvégére és két éjszakára jöttek volna, annyira bepánikoltak a hétfőtől, hogy a vasárnap éjszakát lemondták, de nem ám a hagyományos módon, hanem egy ravasz csavarral:  "időpont módosítási kérelmet küldtek" ugyanis - szombaton. Meglett volna rá a lehetőségem, hogy ezt visszautasítsam, de azon az elven vagyok, hogy "aki el akar menni, arra rá kell segíteni a kabátot", így engedélyeztem.

A vasárnap folyamán aztán, miután a románok elmentek a - történetesen szintén román - szomszédasszonyom megkörnyékezett, hogy vajon szabad-e aznap estére a szobám, mert van egy német orvostan hallgató ismerőse és annak a haverja, akiknek egyetlen éjszakára kellene szállás. Volt.

Arra viszont eszem nem volt, hogy az oldalon le-lock-oljam a szobát.

így történhetett meg, hogy ahogy lefekvéshez készülődtem, fél tízkor egyszercsak pittyegett a telefonom: Viktor lefoglalta a vendégszobám... (este 10-ig lehet foglalni az oldalon). Na bakker...! Azt írta, hogy most jön a reptérről és csak aludni szeretne valahol, hogy másnap hajnalban kipihenten szállhasson át a járatára. Én meg megírtam, hogy ez tök jó, és tulképp lehet nálam, de ezer bocs meg egy anyamedve, de a vendégszoba már nincs meg, be kell érnie az én szobámmal és a fél ágyammal.

Nem zavarta!

Félálomban összeraktam neki egy szettet (párna-takaró-törülköző) és fogadtam 11 magasságában a "ne csöngess fel, lemegyek" módszerrel. Miután megérkezett gyorsan lezuhanyzott aztán ágyba bújtunk...

Elfilóztam rajta mennyire ki lesz akadva, hogy nem hogy nem kapta meg a meghirdetett szobát, sőt, konkrétan az ágyamba kényszerítettem, de azt kell mondjam: mai napig az egyik legjobb ajánlásom tőle származik! Valóságos csodának írja le azt az estét - amit egy hirtelen ötlettől vezérelve a reptéri buszról szervezett le. Minden tökéletes volt: a lakás elhelyezkedése, a reptéri busz megállójától való távolság, az ágy, én, a másnapi kávé...

Pedig biz' Isten nem történt éjszaka az alváson kívül semmi plusz szolgáltatás!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletmegosztva.blog.hu/api/trackback/id/tr9113874986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása